پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجموعه 101 فونت زیبا Ultimate Fonts Collection
نوشته شده در یک شنبه 15 بهمن 1391
بازدید : 371
نویسنده : مهدی سروپاشایی

 امروزه کارهای گرافیکی بسیار مورد توجه کاربران و همه افرادی که با کامپیوتر کار میکنند قرار گرفته است.فونت ها نیز بخشی از این دسته می باشند.

کارهای گرافیکی شما بدون فونت زیبا بسیار بد جلوه میکند و بی ارزش می شود.امروز سایت یک موبایل بر آن شد تا مجموعه 101 فونت زیبا را برای شما عزیزان فراهم و برای دانلود قرار دهد.این فونت های زیبا برای کامپیوتر بوده و بصرت گلچین مانند همیشه در یک فایل فشرده قرار گرفته است.
دانلود فونت

 


توضیحات: فونت های موجود در فایل دانلود شده را در مسیر C:\WINDOWS\Fonts کپی کرده تا بتوانید از آنها در نرم افزار های مختلف استفاده کنید.
ویراشگر.com دانلود - Download Link
yekmobile.com   حجم : 320 كيلوبایت
پسورد :  www.yekmobile.com 


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , فونت , ,



دانلود فونت مذهبی بسیار زیبا و شیک
نوشته شده در یک شنبه 15 بهمن 1391
بازدید : 490
نویسنده : مهدی سروپاشایی

 این مجموعه شامل یک فونت های مذهبی با نام ائمه اطهار میباشد که براحتی میتوانید برای طراحی دلخواه خود از این فونت بهرمند شوید.شما با فشردن هر یک از دکمه های کیبورد می توانید یکی از اسماء معصومین (ع) استفاده کنید که نکته مهم اینجاست که با کوچک با بزرگ کردن حرف کیبورد نوع و شکل اسماء هم تغییر می کند و با تغییر سایز این نام ها کیفیت انها تغییری نمی کند. هم اکنون می توانید این مجموعهفونت مذهبي را از سایت یک موبایل دریافت نمایید.


دانلود فونت مذهبی  

 


yekmobile.com دانلود - Download Link
yekmobile.com   حجم :182  کیلوبایت
پسورد  :  www.yekmobile.com 


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , فونت , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد